«Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην άμεση διαθεσιμότητα των συμπολιτών του και των Αρχών λόγω των πυρκαγιών που έχουν πλήξει την Αττική
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 12 Αυγούστου 2024
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην άμεση διαθεσιμότητα των συμπολιτών του και των Αρχών λόγω των πυρκαγιών που έχουν πλήξει την Αττική
Το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο άμεσης ανταπόκρισής του στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών, και ως αναγνωρισμένος φορέας από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (16/2007), επίσημος συνεργάτης της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Πολιτικής Προστασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG ECHO) και αναγνωρισμένος φορέας κοινωνικής φροντίδας από το Υπουργείο Υγείας, ενημερώνει πως και σε αυτή την έκτακτη ανάγκη λόγω των πυρκαγιών σε περιοχές τις Αττικής βρίσκεται στην άμεση διαθεσιμότητα των συμπολιτών του και των Αρχών. Ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί:
- Επικοινωνία με το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, τον Δήμο Μαραθώνα, τον Δήμο Πεντέλης και τον Δήμο Ραφήνας για τη δήλωση διαθεσιμότητας σε ό, τι χρειαστεί.
- Επικοινωνία με τις Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου Μαραθώνα σε συνεννόηση πάντα με την Πολιτική Προστασία.
- Έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα το Κέντρο Στήριξης Παιδιών και Οικογενειών του Οργανισμού στη Νέα Μάκρη για τη διάθεση σε κατοίκους των πληγέντων περιοχών κρύων νερών και ειδών πρώτης ανάγκης.
- Διαθεσιμότητα ειδών πρώτης ανάγκης όπως φυσικά δάκρυα, φυσιολογικοί οροί, μάσκες ενισχυμένες (FFP2), κρέμες για εγκαύματα, κρέμες με κορτιζόνης, spray επουλωτικά/ αντιμολυσματικά, αιμοστατικά spray, αποστειρωμένα επιθέματα, γάζες για εγκαύματα, γάντια μίας χρήσης.
- Διαθεσιμότητα φορητού ψυγείου και οδηγού για τη μεταφορά φαρμακευτικών σκευασμάτων, νερών κ.ά. σε σημεία ανάγκης.
- Επικοινωνία με το ΕΚΑΒ για δήλωση άμεσης διαθεσιμότητας Κινητής Ιατρικής Μονάδας Εντατικής Θεραπείας για νεογνά και παιδιά (Ασθενοφόρο) για διακομιδές ατόμων που χρήζουν άμεση μεταφορά και παροχή ιατρικής βοήθειας.
- Διαθεσιμότητα Κινητών Πολυϊατρείων του Οργανισμού για ιατρική φροντίδα, ιατρονοσηλευτικές πράξεις, ιατρικές συμβουλές και κατευθύνσεις, δημιουργική απασχόληση παιδιών κ.ά.
- Μεταφορά της Κινητής Επιχειρησιακής Μονάδας Επικοινωνιών και Εκτάκτων Αναγκών (Mobile Command Center-ΜCC) με πλήρη αυτονομία και υποστήριξη κάθε είδους επικοινωνιών, αποστολή εικόνας από το πεδίο κ.λπ. στην περιοχή της Νέας Μάκρης.
- Επικοινωνία με το Σώμα Εθελοντών του Δικτύου SupportCY της Τράπεζας Κύπρου, ώστε ενώνοντας δυνάμεις να υποστηρίξουμε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.
Αναλυτικότερα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως σε κάθε ανάλογη έκτακτη ανάγκη, θέτει το σύνολο των υπηρεσιών του, το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό του, τις επιχειρησιακές μονάδες, τα μέσα και τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό του, στη διάθεση κατοίκων και των αρμόδιων Αρχών:
- Το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων που λειτουργεί ο Οργανισμός.
- Οχήματα άμεσης κοινωνικής επέμβασης, για τη μεταφορά συμπολιτών μας, που χρήζουν άμεσης υποστήριξης ή άμεσης μετάβασης για έκτακτους ή προγραμματισμένος ιατρικούς λόγους (π.χ. νεφροπαθείς, εμβολιασμούς κ.λπ.)
- Οχήματα 4x4 ικανά να κινηθούν σε οποιεσδήποτε συνθήκες για να καλύψουν έκτακτες μεταφορές συμπολιτών μας ή και απαραίτητων ειδών.
- Την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056, Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000, Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων 116111, διασυνδεδεμένες με το Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης της Γενική Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας 112.
- Οχήματα Έκτακτης Ανάγκης, για κατ' οίκων επισκέψεις σε πληγείσες οικογένειες που ενδεχόμενα δεν μπορούν ή δυσκολεύονται να μετακινηθούν.
- Υλικοτεχνικό εξοπλισμό για άμεσες εργασίες.
- Υπηρεσίες κοινωνικής, ιατρικής, υλικής και ψυχολογικής υποστήριξης.
- Την Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης «Θανάσης Μακρής» στελεχωμένη από εκπαιδευμένους εθελοντές και πιστοποιημένη Κυνοφιλική Ομάδα.
Για οποιαδήποτε ανάγκη επικοινωνήστε με την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 διαθέσιμη -δωρεάν, από κινητό ή σταθερό, καθημερινά, πανελλαδικά, όλο το 24ωρο. Για κλήση από καρτοτηλέφωνο ΔΕΝ απαιτείται τηλεκάρτα, ενώ παράλληλα η κλήση από καρτοκινητά δεν απαιτεί διαθέσιμες μονάδες.
Περισσότερες πληροφορίες:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων
Τηλ. 11040
fieldoperations@hamogelo.gr