Τηλεφωνικά Κέντρα
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» λειτουργεί:
- Την Εθνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056
- Την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000
- Την Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111
Οι Γραμμές «χτυπούν» σε συνολικά 4 τηλεφωνικά κέντρα σε Αθήνα (Καρέας και Μαρούσι), Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Τα Κέντρα είναι στελεχωμένα με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό (Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους) και εξοπλισμένα με μηχανήματα και λογισμικό τελευταίας τεχνολογίας.
Για την διευκόλυνση των δραστηριοτήτων του οργανισμού τα 4 τηλεφωνικά Κέντρα είναι διασυνδεδεμένα σαν 1. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα:
- Ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής κλήσεων
- Ενδυνάμωση της δυνατότητας διαχείρισης περισσότερων αιτημάτων/κλήσεων που διαχειριζόμαστε
- Καλύτερο συντονισμό όλων των στελεχών των Γραμμών (SOS 1056 & 116000 & 116111)
- Επέκταση του ανθρώπινου δυναμικού των Γραμμών (SOS 1056 & 116000 & 116111)
- Αξιοπιστία και εξάλειψη τεχνικών προβλημάτων μέσω πολλαπλών εφεδρειών
Η διασύνδεση των Κέντρων (κόμβων) νευραλγικής σημασίας για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» έγινε με την χρήση της τεχνολογίας IP MPLS. Με τη χρήση του δικτύου IP MPLS έχουν επεκταθεί η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για Παιδιά SOS 1056, η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111, όπου πρακτικά μπορούν:
- οι Κοινωνικοί Λειτουργοί και οι Ψυχολόγοι να απαντούν κλήσεις από οποιοδήποτε σημείο
- τα 4 αυτά σημεία (κόμβοι) επικοινωνούν απευθείας μεταξύ τους
Τα 4 διασυνδεδεμένα σημεία (κόμβοι) επικοινωνούν απευθείας μεταξύ τους μεταφέροντας δεδομένα, εικόνα και ήχο.
Αυτή η τοπολογία του δικτύου (full mess) δίνει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα:
- δεν επιβαρύνονται με κίνηση δεδομένων, κόμβοι που δεν τους αφορά η «κίνηση» αυτή
- αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα σε κάποιον κόμβο, δεν επηρεάζεται η μεταξύ των άλλων επικοινωνία.
σε περίπτωση δικτυακής αστοχίας υπάρχουν πάντα εναλλακτικές οδεύσεις με αποτέλεσμα να μεγιστοποιείται η διαθεσιμότητα του δικτύου.